Fly me to the moon

带我飞向月球

And let me play among the stars

并让我在群星间嬉戏

Let me see what Spring is like

让我看看

On Jupiter and Mars

木星与火星的春天是怎样的

In other words, hold my hand

换句话说,握住我的手

In other words, darling, kiss me

换句话说,亲爱的,亲吻我吧

Fill my heart with song

让歌声萦绕我心

And let me sing forevermore

并让我永远歌唱

You are all I long for

你是我憧憬的所有

All I worship and adore

我所崇拜与爱慕的

In other words, please be true

换句话说,请真心对我

In other words, I love you

换句话我,我爱你


https://music.163.com/song?id=468535194&userid=83787269



很早前给石头画的,除了石头都不能用哦~ @DeerRock 


评论(5)
热度(146)

© 小男孩许愿机 | Powered by LOFTER